Thursday, November 20, 2008

Salam Pertama




Assalamualaikum w.b.t,

:) huhu...Ini adalah cubaan pertamaku untuk buat posting pada blog ni. Sudah lama sebenarnya aku menyimpan hasrat untuk mempunyai blog sendiri. Tapi tidak pasti terhadap konsep dan pengisiannya....kemungkinan berkaitan pengalaman harian, luahan perasan, tips2 dan petua2 berguna berkaitan kehidupan. Apa pun mempunyai blog sendiri begitu mengujakan !!. Puas juga mencari2 nama yang sesuai blog ni....akhir aku ambil keputusan untuk menamakan blog ni sebagai My Memory...... ok kut kan nama blog ni ...:) sebenarnya ilham tajuk ni timbul sebab aku duk teringat kat salah satu lagu tema drama Korea Winter Sonata tu...waa teringat kat heronya gak.........nanti2 next time aku upload gambar dia ....hmmm kiut tak gambar budak perempuan yang aku dah uploadkan ni?? Dia mengingatkan aku pada zaman kanak-kanak dulu....aku suka pakai skirt kembang beropol2 dan suka berangan2 gak..... hehehe.

No comments:

Post a Comment