Wednesday, March 11, 2009

Ikan Tilapia Bakar....

Waktu lunch tadi aku pergi ke Alamanda... actually nak cari ubat jerawat ....huhu dah 2 hari muka rasa tak selesa ...... ada jerawat kat atas bibir dan bawah pipi... all these while muka ku licin tanpa masalah jerawat...makan la apa saja, sambal belacan, kacang, etc.... Aku masuk ke Watson, beli Oxy 5 (10gm) harganya 6.90... ada sale dapat ler discount 0.98 sen....then aku beli Nivea Visage Soft Calming Mask....sebelum tidur malam nanti nak sapu kat muka musk tu.... harap betul2 mask tu ada calming effect ler...

Then aku lunch kat Food Court...menu pilihan nasi putih, sayur kacang panjang goreng, telur dadar then aku ternampak ikan bakar...yang ada ikan kembung bakar dan ikan tilapia bakar...mula2 nak ambil ikan kembung tapi ikan tilapia bakar tu nampak sungguh menyelerakan....aku letak kicap yang bercampur hirisan bawang dan sambal belacan atas ikan tu....tak pasti sebab aku rasa lapar atau apa....aku rasa ikan tilapia bakar tu sedap dan menyelerakan la pulak....tak ada pulak bau tanah dan maung seperti yang penah aku rasa sebelum ni.....huhu bertahun dah tak makan ikan ni.... waa lain kali boleh makan lagi kat gerai tu ... :p, aku rasa la penggemar ikan tilapia ni mesti kata.... "u dunno what u are missing, dear !!! ".... kan ???

No comments:

Post a Comment