Tuesday, February 3, 2009

Legalah !!!!.........



Ohh at long last lepas berhari2 mengemas, akhirnya aku pindah juga ke rumah baru hari Sabtu baru ni.......sekurang2 aku boleh menarik nafas lega... dah reda sedikit tension uruskan hal2 pindah rumah ni, sewa lori, buka ASTRO dan air cond. cuci rumah dll....lepas susun atur perabot dan barang2 rumah yang mana patut, pasang CD ayat Quran berkali2, aku dah mula terasa seperti berada di rumah sendiri .....

Cuma kesian pada Jericho...dia macam tak suka rumah baru, rumah baru tak de tangga tempat dia suka lepak2 dan tidur...hari pertama tinggal di rumah baru...dia mengiau2 sampai tengah malam... non stop mundar mandir, makan dan minum pun tak mau....badan dia panas sangat macam demam......akhirnya dia tertidur.......pagi tu bila aku buka pintu dapur...dia keluar tapi tak lama lepas tu dengar dia bergaduh dengan seekor kucing hitam...lepas tu tak balik2, aku dah mula risau kut dia tak tau cari jalan balik....then tiba2 lepas Magrib Jericho muncul....huhuhu aku lupa deria bau binatang amat bagus....Anyway, harap semuanya baik2 saja selama aku dan kucingku berada dan tinggal di rumah baru ini.

Target by Friday ni aku dah selesai mengemaskan barang2 dan mop lantai2 dan buang habuk2 di rumah...lepas tu boleh la aku pergi ke salon rambut ... sejak dua menjak ni penampilan diri terabai sebab duk fikir nak mengemas dan mengelap2 habuk barang2....tambahan pula dari 8 hingga 14 Februari 2009, aku kena pergi ke Cebu, Phillipines untuk menghadiri seminar.... memang kena vogue kan diri semula kan....hehehe :p

1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    Bagaimana cuaca di Cibu? I received your SMSs. I've replied, but I think you didn't receive them. Please SMS me you e-mail address. TQ

    ReplyDelete