Thursday, January 15, 2009

Inilah Jericho....


Kawan2 yang baca blog ni selalu tanya...camne rupa Jericho yang duk disebut2 selalu....mmm terpaksa la upload gambar dia ... kebetulan ada a few gambar dia kat dalam handphone....Ni lah Jericho, kucingku yang paling rapat dan manja...Ohh malam tadi dia mengiau dan merengek2 jer macam nakkan perhatian...aku buat dek jer... makin lama makin kuat dia mengiau2....lepas tu dia gigit tangan, siku .....aku pulak tengah runsing waktu tu...akhirnya tahap kesabaranku hilang dan aku mula pening kepala...., aku pukul dia kat badan dengan harapan dia diam.... Then aku turun ke tingkat bawah, masukkan kain kat dalam mesin basuh n tengok tv....masa sibuk2 sidai kain tu tengok jam dah hampir pukul 1.00 pagi....Jericho dah tertidur atas katil....guilty rasanya pukul dia.... pukul 5.00 pagi aku terjaga dengar dia ngiau2....rupanya dia nak keluar bilik...agaknya nak membuang kut... sebelum pergi kerja aku sempat bagi Coco makan ikan sardin....Huhu balik keje nanti aku nak singgah kat pasar malam, nak belikan ayam dan burung puyuh goreng berempah untuk Coco...

2 comments:

  1. Untung betul jadi Jerico. Dapat makan sardin dan ayam goreng. Semoga berkat tuannya..... Nanti rumah baru Jerico ikut?

    ReplyDelete
  2. :) insyAllah mendapat berkat...Jericho mesti ler ikut pindah rumah, buah hati dan pengarang jantung tu... hehe

    ReplyDelete