Tuesday, January 20, 2009

Outstation........

Aku asyik menguap jer ni... rasa mengantuk dan letih belum hilang... manakan tidak semalam flight dari Kota Kinabalu tiba di KLIA pada jam 9.50 pm, tunggu baggage, naik ERL ke Putrajaya then drive balik ke rumah...lewat gak sampai ke rumah....... aku mandi dan walau ngantuk, layan gak Jericho kejap ...kesian dia aku tak bawakan apa2 makanan sebab kedai dah tutup.....mengiau2...aku biar jer....last2 aku tutup pintu bilik, on kan CD rukyah...dengar2 ayat Quran masa nak tidur ni sungguh mendamaikan..............Pagi ni aku terjaga pukul 6.18 pagi....iron baju dan mandi cepat2....risau pulak lewat sampai ke ofis....Jericho mengingau2...kesian pulak, aku dukung dia dan pujuk2 nak belikan ikan sardin bila balik kerja nanti.....hmmm life is fulled with unexpected things... memang pun hari ni dapat memo untuk pergi meeting di sebuah hotel di KL petang ni....meeting tu hingga hari Jumaat ni.....kena kemas baju dan beg lagi ni....macam berat jer nak outstation lagi ni....tapi tu la tanggungjawab kan perlu dilaksanakan.... :p...waa janji aku nak pergi tengok rumah sewa baru hari Khamis ni kena cancel la... kena buat appointment baru dengan bakal landlord ni.... huhu....

No comments:

Post a Comment