Tuesday, January 13, 2009

Ohh Kena Pindah Rumah !!!.....

Pagi ni aku breakfast kat kafetaria bangunan bersebelahan ofis...langkah kanan agaknya.... tanpa di sangka2 ada orang offer untuk sewakan rumah dia....rumah teres setingkat 3 bilik....wau seronoknya...!! sebab aku pun memang duk cari rumah sewa baru memandangkan rumah sewa yang diduduki sekarang ni telah dijual oleh ownernya dan aku kena cari rumah baru by end of Februari 2009. Rate sewa pun ok, rm 400 dan begitu hampir dengan Putrajaya..... Sekarang ni kat Lestari Perdana dan jalan2 kat Bandar Putra Permai ni jem teruk waktu pagi.....mana taknya jalan utama ada satu jer sedangkan kat sini banyak taman perumahan seperti Lestari Perdana, Lestari Putra, Taman Puncak Jalil dan Taman Equine....belum lagi kereta2 dari Serdang, etc....kawasan ni makin padat dengan penduduk sebab ada Pasar Borong Selangor dan Jusco Equine Park. Rasanya tak lama lagi akan satu lagi hypermarket... dan adik aku beritahu sekolah integrasi asrama penuh pun akan turut dibina di situ. Seronok tinggal kat situ sebenarnya....

Hmm banyak yang perlu difikirkan berkaitan pindah2 ni....kemas barang, pemasangan air conditioned, ASTRO dan yang paling penting kebajikan kucing2 ku....kalau tak sesuai untuk bela kucing di kawasan kediaman baru......aku rasa nak hantar depa kat rumah mak di kampung....pastinya mak mengomel sebab tiap kali pindah rumah aku akan hantar kucing kat dia.... hehehe mak suka dan sayang kat kucing......kat mana lagi kan?? :0

No comments:

Post a Comment